fotobúdka funnybox na finančnom veltrhu v Brne

Pred nedávnom sme sa s fotobúdkou Funnybox zúčastnili na finančnom veľtrhu v Brne. Prinášame zopár záberov, ako zaujímavo môže firemný stánok vyzerať. Dá to trochu práce, ale výsledok stojí za to a pri tom nie sú potrebné žiadne zložité kulisy či prvky. Vďaka brandingu fotobúdky je možné vytvoriť veľmi kompaktne a profesionálne pôsobiaci dojem. Nakoniec tento fakt sa nám potvrdzuje znova a znova. Už v roku 2014 sme na Profesia days získali ocenenie “Najlepší vystavovatel”.

Dôležité je, že nezostáva iba pri vizuálnom dojme. Fotobúdka skutočne pútala pozornosť, takže potom je to už iba o dobrej synchronizácii s vystavovateľom. Upútame účastníkovu pozornosť, dobre ho naladíme a posunieme ho vystavovateľovi na odbornú diskusiu. Alebo naopak – kým čaká na fotenie, má príležitosť pozrieť si materály vystavovateľa a prirodzene to navodí atmosféru na rozhovor o jeho produktoch.

Finančný veľtrh v Brne bol pre nás zaujímavý ešte z iného uhla pohľadu. V prezentačnej hale sme neboli jediným stánkom s možnosťou fotenia sa. Okrem nás tam boli ešte ďaľšie dva stánky, ktorých súčasťou boli rôzne fotosteny. Boli sme radi, lebo vďaka tomu bolo krásne vidieť, že náša charakteristika ako ZÁBAVNÉ fotenie nie je iba marketingová fráza. Samozrejme ľudia sa pristavovali všade, ale len z jedného miesta bolo počuť salvy smiechu, čo samozrejme pútalo pozornosť a priťahovalo stále viac zvedavcov.

Takže ak chcete upútať a pri tom aj upútať pozornosť, máme pre Vás tip – Viac informácii o fotobúdke funnybox. Odejeme ju do Vašich firemných farieb, pripravíme tematické rekvizity a syyyyyr 🙂

Comments are closed.