Požiadavka klienta bola na akcii v Urban House „narušiť“ súkromie fotiacich sa. Mali byť pri tom vystavení pohľadom ostatných účastníkov akcie, čo pre nich zjavne nebol problém, veď šlo o známe tváre nášho mediálneho prostredia .
Fotobúdku sme teda inštalovali trochu inak, ako ju poznáte. Použili sme iba jej technologickú tretinu, fotenie už prebiehalo v otvorenom priestore pred pripraveným pozadím.
Samozrejme, toto si vyžadovalo svedomitú prípravu – otestovanie a nastavenie rozloženia v priestore, osvetlenia, výber vhodnej optiky … . Pre istotu sme si boli vopred obzrieť aj budúci priestor. Skúškou správnosti bola samotná akcia, ktorá podľa fotiek a nálady účastníkov dopadla – ako obvykle super .
Akcia v Urban House mala ešte jednu zvláštnosť, počas akcie sme postupne vystriedali viacero pozadí, pričom ku každému sa prispôsobovala sada tematických rekvizít.
Okrem super zážitkov máme po akcii aj nový odskúšaný scenár, pre podujatia kde majú fotiaci sa pózivať v žiari reflektorov .